Krachtige verbeelding van het leven en de mythologie van de Inuit. Experimenteel behandelde Super 8-beelden van besneeuwde landschappen in Nunavut (Canada) begeleiden op poëtische wijze de stem van Inuk Elder Naulaq LeDrew, die de oude rituelen van haar stam in herinnering roept en de veranderingen beschouwt die het koloniale geweld teweeggebracht heeft.