Don McLean Restorations + JLB – The Man Who Saw The Future
De gerestaureerde wonderen van oorspronkelijke opnames gemaakt in het tijdperk van mechanisch gescande tv! Met maar dertig lijnen per beeld was het systeem van pionier John Logie Baird primitief volgens moderne maatstaven. Deze lage resolutie vormde de aanleiding voor Baird om de scanrichting en het beeldformaat te ’tunen’ en er een verticaal gescande brievenbus van te maken. De restauraties van Don MacLean worden gevolgd door een documentaire van 55 minuten: JLB – the Man who Saw the Future (Jan Leman, Electric Sky Productions).