TV Interruptions (7 TV Pieces)
Deze tien werken, gemaakt in opdracht van de Scottish Arts Council, werden onaangekondigd uitgezonden door de Schotse televisie in augustus en september 1971. Het feit dat ze als onderbrekingen gedurende de reguliere programmering werden uitgezonden, had een belangrijke invloed op de inhoud van de werken. Later werden ze gebundeld als TV Interruptions (7 TV Pieces). Ze worden nu beschouwd als het eerste voorbeeld van Britse kunstzinnige televisie en een cruciaal moment voor Britse videokunst.