Videogramme einer Revolution
Gedurende vijf dagen in december 1989, tijdens de val van de regering-Ceaucescu in Roemenië, namen demonstranten de staatstelevisiestudio over om hun revolutie live uit te zenden. Filmmakers Harun Farocki en Andrei Ujica hebben een montage gemaakt uit 125 uur aan video-uitzendingen om deze chronologische reconstructie te maken: het beeld van een revolutie. De boodschap is duidelijk: om politieke macht te veroveren moet men macht over de televisie hebben.