Alles wat verlaten, verworpen of disfunctioneel is fascineert Van der Stock. Stone is a radicale foundfootage-reconstructie van Diabolique (1996), a remake van de Franse suspensethriller Les diaboliques (1955). Hij richt de schijnwerper terug op Sharon Stone, een inmiddels wat vergeten filmgodin en misschien wel de laatste heuse filmdiva?