Santiago, a young filmmaker, wanders around Caracas lost in a romantic reverie, longing for his girlfriend Carmela, who has left Venezuela. In this autobiographical portrait, Santiago Martín constructs a charming hybrid narrative between film shoots, friends and memories, an atmosphere of words and spaces evoking moments lived. A delicately woven amalgam of different materials retraces the now distant last time, marked by absence and the search for a future far from home.