Four minutes of pure charm, all on 16mm! Trolsk – Norwegian for “enchanted by nature” – awakens larger than life mythical figures Draugr, Huldra and Troll from ancient lore. With simple effects, a world of wondrous enchantment unfurls in a small photogenic fishing village in Lofoten.