Vier minuten pure betovering en dat alles op 16mm! Trolsk – Noors voor “betoverd door de natuur” – wekt grootse mythische figuren als de Draugen, Huldra en Trol tot leven. Met behulp van eenvoudige effecten onthult een wonderlijke betoverende wereld zich in een klein fotogeniek vissersdorpje op de Lofoten.