A man walks through San Francisco, daydreaming about possible trysts with guys who catch his fancy, while reminiscing about past lovers. A classic of gay porn by 80s art star Norman Yonemoto, featuring legendary model-performer Mickey Squires.
From the mid-1970s to the 90s, Norman Yonemoto and his brother Bruce were among the biggest stars of the Los Angeles art scene with their videos and installation works that often dig deep into the city’s history. Norman, though, had a side hustle: he made gay porn, often together with his partner, cameraman and occasional director, Nick Elliot.