Een man dwaalt door San Francisco, dagdromend over wat er allemaal mogelijk zou zijn met mannen die hem aantrekken, terwijl hij terugdenkt aan zijn vroegere geliefden. Een gay porno klassieker door Norman Yonemoto, videokunstpionier uit de jaren tachtig, met een hoofdrol voor legendarisch model en performer Mickey Squires.
Vanaf midden jaren zeventig tot in de jaren negentig behoorden Norman Yonemoto en zijn broer Bruce met hun video’s en installaties – vaak over de geschiedenis van de stad – tot de grote sterren van de kunstscene in Los Angeles. Maar Norman had een bijbaan: hij maakte homoporno, meestal samen met zijn partner, cameraman en soms ook regisseur Nick Elliot.