Arriving in the Moroccan desert seeking his missing daughter, Luis encounters a community of rave wanderers linked to her, and together an unpredictable journey begins. Oliver Laxe’s Sirāt blends symbolic storytelling, evocative cinematography and immersive sound into a labyrinthine exploration of destiny and existential quests.