Luis gaat in de Marokkaanse woestijn op zoek naar zijn vermiste dochter. Hij ontmoet er rondtrekkende ravers die haar schijnen te kennen en samen beginnen ze aan een onvoorspelbare reis. Oliver Laxe’s Sirāt vermengt een symbolische vertelvorm, indringende beelden en een immersieve soundtrack tot een labyrintische verkenning van het lot en existentiële zoektochten.