Romy Boutin St-Pierre, Nada Cheddadi and Karima Zouhair are the directors of this intimate short film about the veil of cultural differences. In Sara & Fatima, two different girls waiting for a bus in Morocco get acquainted with each other; as they spend time together, both discover that they might share more than they initially thought.