Romy Boutin St-Pierre, Nada Cheddadi en Karima Zouhair zijn de makers van deze intieme korte film over de sluier van culturele verschillen. In Sara & Fatima raken twee jonge vrouwen die in Marokko op de bus wachten aan de praat. Ze trekken een tijdje met elkaar op en ontdekken dat ze meer gemeen hebben dan ze dachten.