A sculptor suffering from dementia embarks on a final, peaceful journey along the Lethe River. While his memory becomes increasingly unreliable, he finds new ways of communicating with his daughter through his sculptures. Huang Liang-Hsin uses soft colours and intricate details to show the elusive cycle of remembrance and forgetting, and crafts an intimate portrait of a bond between father and daughter.