Een beeldhouwer met dementie vertrekt op een laatste, zalvende reis over de Letherivier. Omdat zijn geheugen de laatste jaren steeds onbetrouwbaarder wordt, vormen zijn sculpturen een nieuwe manier om met zijn dochter te communiceren. Met zachte kleuren en mooie details brengt Huang Liang-Hsin de ongrijpbare cyclus van herinneren en vergeten met veel gevoel in beeld in dit intieme portret van een vader-dochterrelatie.