Distant reminiscences of a devastating hurricane float in a ghostly space. Indecipherable words, fragmented remembrances, foggy memories from a strange home. Filmmaker and director of photography Mel Nocetti explores the sensoriality of the intangible, the mysterious layers of reverie with wandering shots traversing the ethereal, floating through the dimensions of an unreachable time.