Verre herinneringen aan een verwoestende orkaan zweven door een spookachtige ruimte. Onleesbare woorden, gefragmenteerde herinneringen, een mistige nagedachtenis aan een vreemd thuis. Filmmaker en Director of Photography Mel Nocetti verkent de zintuiglijkheid van het ontastbare, de mysterieuze lagen van een mijmering, met dwalende shots die het etherische doorkruisen, zwevend door de dimensies van een onbereikbare tijd.