The images are real, and majestic in their frightening emptiness. The voices belong to researchers, activists, politicians and more, some of whom we know well – a mass of information these alien entities try to structure, turn into a narrative; let no one say we didn’t know and had no idea about how to confront our extinction.
Hungry is thus two things at the same time: an audiovisual experience of singular power, overwhelming at times with its gloriously radiant sights while profoundly educational thanks to the wealth of information provided.