De mens is uitgestorven. Buitenaardse wezens proberen er op aarde achter te komen wat deze ramp veroorzaakt heeft, door te luisteren naar experts die al eerder waarschuwden voor de risico’s van ongeremde groei. Een documentaire als een gedicht, dat tegelijkertijd van een grote urgentie én een overweldigende schoonheid is.
Hungry is daarmee twee dingen tegelijk: een ongekend krachtige audiovisuele ervaring met soms overweldigende en schitterende beelden, maar ook buitengewoon leerzaam door de schat aan informatie.