Shadows of the past guide you through the many lives of a house and the people who have wandered through it. Beautifully weaving philosophy, documentary and animated storytelling, House Now, House? will leave you with questions about fleeting time and the influence we have on change.
This installation is accessible only on the RTM Day 30th January in Lantaren Venster foyer.