Schaduwen uit het verleden leiden je door de vele levens van een huis en de mensen die er hebben rondgelopen. In House Now, House? worden filosofie, documentaire en geanimeerde verhalen prachtig met elkaar verweven. De film laat je achter met vragen over vergankelijkheid en de invloed die we hebben op verandering.
Deze installatie is alleen te ervaren op de RTM Dag op 30 januari in de foyer van LantarenVenster.