After an organ transplant, five ordinary people discover strange tattoos on their bodies and some newly acquired unique superpowers. Their lives might have been golden, but one more organ was donated and its recipient wants to rule them all. Hi-energy, hi-fun and hi-five.
Kang Hyeong-cheol is no stranger to fun, and Hi-Five once again proves he knows the rules and how to play them. A dynamite cast including Yoo Ah-In, Ra Mi-ran, Lee Jae-in, Ahn Jae-hong and Kim Hee-won juggle witty dialogue in this high-octane action fare that winks at mou lei tau, and has an electrifying soundtrack that adds another level of bboom bboom. Energetic, entertaining and eye-catching, Hi-Five is a joyride superhero spectacle.