Na een orgaantransplantatie hebben vijf gewone mensen ineens vreemde tatoeages en een aantal unieke superkrachten. Hun levens zouden hierdoor geweldig kunnen worden, maar nog één laatste orgaan werd gedoneerd – en de ontvanger ervan wil de anderen allemaal overheersen. Energiek en grappig. Hi-five!
Kang Hyeong-cheol weet wat humor is. In Hi-Five laat hij zien dat hij de regels van het genre kent en weet hoe hij ze moet inzetten. De supercast – met onder andere Yoo Ah-In, Ra Mi-ran, Lee Jae-in, Ahn Jae-hong en Kim Hee-won – jongleert met geestige dialogen in deze energieke actiefilm met een knipoog naar de Hongkongse slapstick mou lei tau en een zinderende soundtrack, met een heel nieuw level van bboom bboom. Hi-Five is een energiek, onderhoudend, en doldwaas superheldenspektakel.