A donde nos lleva la fe de José Gerónimo
Retracing the paths of popular faith, exploring its ancestors in the Antilles, Dominican filmmaker Juliano Kunert composes a work of ethnographic experimentation on a highly inspired promenade. Along the way, he sculpts images to represent the island’s cloudy identity, passing through its contrasting religious heritage, cemeteries of distant heroes and historical crossroads hidden in the wind.