A donde nos lleva la fe de José Gerónimo
De Dominicaanse filmmaker Juliano Kunert volgt de sporen van volksgeloof en de voorlopers daarvan op de Antillen. Tijdens een wandeling vol inspiratie creëert Kunert een experimenteel etnografisch werk. Op zijn tocht langs contrasterend religieus erfgoed, begraafplaatsen van vergeten helden en in de wind verscholen historische kruispunten, verbeeldt hij de in nevelen gehulde identiteit van het eiland.