Tragédia
When the filmmaker receives his first video camera at 13 years-old, he begins to film his family during their holidays. Together with his stepmother, bonding over their shared feeling of neglect, he starts plotting the murder of his father. Stumbling upon this material more than a decade later, Zanotta playfully revisits and rehashes this hidden childhood into a found-footage genre tale, proudly showing both the crime they commit and the genesis of his love for cinema.