Sinking Feeling
Glass high-rises, office break rooms, smart business clothes and long commutes: these are the trappings of modern urban professional life. But when a train gets stuck in San Francisco’s Transbay Tube, three white-collar workers are forced into the dark recesses of their suppressed desires, far from the blazing glow of overhead fluorescent lighting.