Sinking Feeling
Glazen wolkenkrabbers, ontspanningsruimtes op kantoor, zakelijke kleding en lange reistijden: dit zijn de kenmerken van het moderne professionele leven in de stad. Als er een trein strandt in de Transbay Tube in San Francisco, worden drie kantoormedewerkers naar de donkere krochten van hun onderdrukte verlangens gevoerd, ver van de felle tl-verlichting boven hun hoofd.