A young filmmaker gets in trouble with the censors over a scene in his new film. An acerbically witty comedy set in a cinema, that talks about society’s taboos, the state’s attempts to enforce them, and how to best subvert them – if necessary by simply living them out. From Varun Grover, the director of IFFR 2023’s closing night attraction All India Rank!