Een jonge filmmaker krijgt de filmcensuur op zijn dak door een scène in zijn nieuwste film. Deze scherpe, geestige komedie speelt in een bioscoop en gaat over maatschappelijke taboes, de pogingen van de overheid die te handhaven en de manieren om ze te ondermijnen – desnoods door ze simpelweg te doorbreken. Van filmmaker Varun Grover, bekend van de slotfilm van IFFR 2023, All India Rank.