A film on Nigerian emigration to Rome, seen through the eyes of the migrants themselves. The Torino Boys are a group of young Nigerians who travel down from Turin to Rome to watch a football match where one of their compatriots is playing. They meet the Roma Girls, with whom they discuss the problems of a community transplanted from the other side of the world, struggling to find its place within an indifferent society.