Een film over Nigeriaanse emigratie naar Rome, door de ogen van de migranten zelf. De Torino Boys zijn een groep jonge Nigerianen die van Turijn zuidwaarts naar Rome reizen om een voetbalwedstrijd te bekijken waarin een landgenoot meespeelt. Ze ontmoeten er de Roma Girls, met wie ze de problemen bespreken van hun gemeenschap, die van de andere kant van de wereld getransplanteerd is en nu haar plek moet zien te vinden in een onverschillige maatschappij.