Sleepy Heads
Titi pushes the concept of unconditional love to its extremes with prank phone calls to his mother who is working abroad in Italy. Sorin reluctantly goes along for the ride but seems to be struggling with secret battles and desires of his own. Are we witnessing adolescent fun gone too far, or are these signs of destructive narcissism and a harm to come?