Sleepy Heads
Titi stelt het concept ‘onvoorwaardelijke liefde’ flink op de proef met lollige telefoontjes aan zijn moeder die over de grens in Italië werkt. Sorin doet er schoorvoetend aan mee maar lijkt te worstelen met zijn eigen geheime problemen en verlangens. Kijken we naar de uit de hand gelopen lol van een jongvolwassene, of zijn dit tekenen van destructief narcisme en toekomstig leed?