Preoperational Model
Antropomorfe wezens Sophie en Jessica dwalen door verschillende werelden, op zoek naar zichzelf en elkaar. Hun wonderlijke, gehavende uiterlijk is zo gedetailleerd geanimeerd dat je ze bijna kunt aanraken. Net als in What Dying Feels Like (IFFR 2022), vangt Philip Ullman menselijkheid in de allerkleinste nuances. Het angstaanjagend innemende resultaat laat een indruk achter die je misschien liever zou vergeten, maar bevraagt tegelijkertijd treffend – waar komt dat eigenlijk vandaan?