Your brother Jacob has been ensconced in the world of addictive pixels and languishing souls that is Realmbreak Hotel for a while now. Can you convince him to come home – or will you get lost yourself? Don your VR headset and step straight into this dreamy world, where you can traverse an actual set and use your mic to communicate with your fellow characters, moulding your own story. Behind the scenes, the characters are played live by actors Bram Gerrits, Claire Bender and others. Too much of a challenge? Then witness someone else take it on.
As an immersant, you are directly part of the performance. This means that you actively interact with the set, actors and/or visual/audio elements. There will be an audience present (spectator) who passively observes the performance from the sidelines.