Je broer Jacob verschuilt zich al een tijdje in het Realmbreak Hotel, een wereld vol met verslavende pixels waaraan velen langzaam wegkwijnen. Lukt het je hem te overtuigen om terug naar huis te komen, of raak je jezelf erin kwijt? Zet je VR-headset op en stap rechtstreeks in deze dromerige pixelwereld, waar je door een fysiek gebouwde set loopt en met je microfoon communiceert met je mede-personages, om zo je eigen verhaal vorm te geven. Achter de schermen worden deze personages live geacteerd door onder andere acteurs Bram Gerrits en Claire Bender. Te veel druk op je schouders? Je kunt ook meekijken hoe iemand anders de uitdaging aangaat.
Als spectator ben je passief onderdeel van de voorstelling. Dit betekent dat je aan de zijlijn de immersant(s) ziet interacteren met decor, acteurs en/of audio/visuele elementen. Ook krijg je een uniek kijkje achter de schermen en heb je zicht op de technologische uitdagingen van de voorstelling.