My Name Is Edgar and I Have a Cow
Edgar leads an utterly predictable life. He spends his days nurturing his favourite plant, saving up for a new car and keeping his mother company, as he loves her very much. One day, when visiting an abattoir, he witnesses the birth of a calf. After that, nothing is the same.