My Name Is Edgar and I Have a Cow
Edgars leven is heel voorspelbaar. Elke dag verzorgt hij zijn favoriete plant, spaart hij voor een nieuwe auto en brengt hij tijd door met zijn moeder, van wie hij heel veel houdt. Op een dag gaat hij op bezoek bij een slachthuis. Wanneer hij daar een kalfje geboren ziet worden, is niets meer zoals het was.