A woman of right-wing convictions spends her days at home with her maid. Outside, a putsch is in the making. An extremely sharp vision of the bourgeoisie’s hostility to the Unidad Popular, as well as a scathing vision of women unthinkingly acting out their roles as prescribed by the patriarchal mindset. No men around. They do it on their own.