Prosinečki
An ageing footballer recalls his triumphs and failures, trying to figure out if he has given over his career to a false aesthetic ideal. He will be helped by the archival images of Robert Prosinečki, the ingenious Yugoslav and Croatian midfielder from the 90s and one of the last poets of the game. An experimental exploration of art, perfection, and moments of physical frailty and memory by Adrian Duncan.