Een oudere voetballer denkt terug aan zijn triomfen en mislukkingen en vraagt zich af of hij zijn carrière heeft gebruikt voor een vals esthetisch ideaal. Hij wordt daarbij geholpen door archiefbeelden van Robert Prosinečki, de creatieve Joegoslavische en Kroatische middenvelder uit de jaren 90 en een van de laatste dichters in de sport. Een experimentele verkenning van kunst, perfectie en momenten van fysieke kwetsbaarheid en herinnering van Adrian Duncan.