Zohra is initially happy with her marriage to Omar, but his jealous side increasingly gets the upper hand. When he starts beating her and is immediately very sorry, Zohra wants to forgive him, as many domestic violence victims do. Only when he really goes too far does Zohra realise she has to separate from him. However, by then she is trapped: they have a daughter together, who loves her father.