In 1964, Switzerland presented and looked at itself in a great national Exposition in Lausanne. One of the main attractions was this critical self-portrait in five short movements that deals as much with the nation’s beloved clichés as with its problems. A watershed documentary restored. Screens after Les nomades du soleil.