Switzerland Ponders
In 1964 presenteerde en beschouwde Zwitserland zichzelf in Expo 64, een grote nationale tentoonstelling in Lausanne. Een van de hoofdattracties was dit kritische zelfportret in vijf korte delen, dat zowel de geliefde clichés als de problemen van het land behandelt. Deze grensverleggende documentaire is nu gerestaureerd.