For this melancholy modern fairy tale, filmmaker and visual artist Lemohang Jeremiah Mosese adapted the story of his own grandmother and of many inhabitants of rural parts of Lesotho facing the same problems. Many people are being forced to leave their homes in beautiful Lesotho. What does such abrupt uprooting do to the social relations, centuries-old traditions and spiritual identity of these people?