Gritty, sensorial and hypnotic: a figurative and psychedelic experimentation with film language and voyeurism, the film offers a unique take on transgressive cinema. Play Boy combines pre-existing images to create moral transgression. The recycled images are textured and worn, and in its peepshow-like looped format, looking feels both seedy and pleasurable.