Mixed Messages
A stream-of-consciousness video that examines gender stereotyping in popular culture, concluding with a post-modern version of the Pandora myth. Imagery includes found footage, performance, interviews with young girls, documentary, animation, images from advertising and television. Brew’s first job was making educational film strips. With this film, she liberated herself.