From Paris, Texas (1984) to Coffee and Cigarettes (2003), Robby Müller was without doubt one of the most iconic and influential cinematographers the Netherlands has ever produced. The ‘master of light’ worked with leading directors including Wim Wenders, Jim Jarmusch, Lars von Trier and Steve McQueen. His films show a preference for natural light, saturated colours and tight framing.